Next Deal mokėjimo planas – tai prenumeratos programa leidžianti Jums įsigyti įrenginį už itin patrauklią mėnesio įmoka. Mėgaukitės pasirinkimo laisve, nes artėjant sutarties pabaigai galėsite pakeisti prekę į naują arba pasilikti jau turimą.


      1.     Išsirinkite norimą daiktą

    Išsirinkite norimą daiktą iš mūsų siūlomo asortimento;

    Atsiskaitymo metu pasirinkite   NEXT Deal   apmokėjimo būdą;

    Sudarykite sutartį ir naudokitės nauju pirkiniu jau šiandien be jokios pradinės įmokos.

    2.         Naudokitės daiktu pasirinktą laikotarpį

    Mokėkite stipriai mažesnes įmokas nei perkant standartiniu lizingu;

    Daiktas priklauso jums, naudokitės juo be jokių apribojimų;

    Po 24 ar 36 mėn. pasiūlysime įrenginį atnaujinti.

    3.         Mėgaukitės pasirinkimo laisve

    Po 24 ar 36 mėn. turėsite galimybę daiktą atnaujinti arba naudoti jį toliau.

    Atsinaujinkite. Grąžinkite įrenginį ir pasirinkite naują už itin patrauklią mėnesio įmoką.

    Turimas daiktas atitinka jūsų lūkesčius, išmokėkite jo likutinę vertę iškart, arba tęsiant mėnesinius mokėjimus, kol baigsis sutartis.



Dažniausiai užduodami klausimai

Kas yra NEXT Deal?

Tai išmanus būdas įsigyti įrenginius: gaunate įrenginį už 0 € ir mokate už jį palyginti nedideles mėnesines įmokas. Po 24 arba 36 mėnesių (priklausomai nuo pasirinkto įrenginio) galima grąžinti seną įrenginį ir pasirinkti naują pageidaujamą modelį. Senąjį įrenginį mes tvariai perdirbsime ar rasime jam naujus šeimininkus.

Ar NEXT Deal gali pasinaudoti ir verslo klientai?

Ne, ši paslauga teikiama tik fiziniams asmenims.

Kokius įrenginius galima įsigyti pasinaudojant NEXT Deal?

Šiuo metu NEXT Deal paslauga galioja šioms prekių kategorijoms:

  • Išmanieji telefonai
  • Išmanieji laikrodžiai
  • Planšetiniai kompiuteriai
  • Nešiojamieji kompiuteriai
  • Televizoriai
  • Žaidimų konsolės
  • Elektriniai paspirtukai
  • Kavos aparatai

Ar galima įsigyti kelis įrenginius pasinaudojant NEXT Deal?

Taip, galima įsigyti kelis įrenginius vienu pirkimu.

Kas yra NEXT Deal paskolos laikotarpis?

Tai laikotarpis, per kurį mokate mėnesines įmokas finansavimo partneriui, jei nusprendžiate pasilikti įrenginį suėjus keitimo laikotarpiui. Paskolos laikotarpis nustatomas atsižvelgiant į įrenginį, pasirinktą su NEXT Deal programa. Paskolos laikotarpis nustatomas toks, kad po įrenginio keitimo nauju, laikotarpio einančių mokėjimų suma būtų lygi įrenginio likutinei vertei.

Pavyzdžiui, perkate įrenginį su galimybe jį atnaujinti po 24 mėnesių. Pats paskolos laikotarpis gali būti 33 mėnesiai. Jei suėjus 24-am mėnesiui nusprendžiate neatnaujinti įrenginio, galėsite mokėti mėnesines įmokas dar 9 mėnesius (iš viso 33 mėnesius) ir galutinai jį palikti sau.

Kas yra likutinė vertė ir kaip ji apskaičiuojama?

Likutinė vertė tai įrenginio kaina po 24 arba 36 mėnesių, priklausomai nuo pasirinkto įrenginio. Jei nusprendžiate įrenginį keisti nauju, likutinė vertė yra padengiama automatiškai ir senoji sutartis nutraukiama (su sąlyga, kad nebuvo praleistų mokėjimų ir kad grąžinamas įrenginys atitinka įprasto nusidėvėjimo kriterijus).

Kiek reikia sumokėti už įrenginį?

Mokėtiną sumą sudaro įrenginio kaina ir NEXT Deal paslaugos kaina, kurios paskirstomos per visą paskolos laikotarpį. Jei atėjus keitimo metui nusprendžiate pasinaudoti galimybe atsinaujinti, viso sumokamos 24 arba 36 mėnesinės įmokos (priklausomai nuo pasirinkto įrenginio). Jei nusprendžiate pasilikti naudojamą įrenginį, sumokate likusias mėnesines įmokas iki sutarties laikotarpio pabaigos.

Ar įrenginys priklauso klientui?

Taip, įrenginys iš kart tampa kliento nuosavybe. Priklausomai nuo pasirinkto įrenginio, po 24 arba 36 mėnesių galite jį pakeisti nauju parduodami atgal už fiksuotą kainą pagal NEXT Deal programą. Jei norite pasilikti įrenginį, taip pat atliekate likusius mokėjimus iki paskolos sutarties pabaigos taip išmokant likusią jo vertę.

Ar klientas gali parduoti arba atiduoti įrenginį NEXT Deal sutarties galiojimo metu?

Taip, galite. Turėsite mokėti mėnesines įmokas. Jei parduodate ar atiduodate įrenginį kitam asmeniui, galite rinktis, ar nutraukti paskolos sutartį visiškai sumokant likusią paskolos dalį vienu mokėjimu, ar mokėti mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos.

Ką daryti, jei įrenginys apgadinamas? Ar tai turi įtakos mėnesinių įmokų dydžiui?

Jei įrenginys sugadinamas, tai neturi įtakos mėnesinių įmokų dydžiui pagal galiojančią paskolos sutartį. Jei klientas išperka prekę ir moka mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos, mėnesinių įmokų dydis nesikeičia.

Jei klientas atnaujina įrenginį po 24 ar 36 mėnesių, įvertinama gaminio būklė ir pažeidimo mastas. Tai gali turėti įtakos sumai, už kurią įrenginys išperkamas iš kliento. Jei gaminio būklė neatitinka įprasto nusidėvėjimo, bankui išmokama tik įrenginio rinkos vertė. Likusią sumą turi padengti klientas. Klientas informuojamas apie įrenginio būklės patikrinimo rezultatus ir, remdamasis gauta informacija, gali sutikti su nustatyta naująja verte, arba susigrąžinti įrenginį sau ir toliau tęsti mokėjimus pagal sutartį.

Kur galima sutaisyti sugadintą prekę?

Sugadintą prekę gali sutaisyti UAB „Avitelos prekyba“ partneriai, atliekantys remonto ir priežiūros darbus.

Kas bus, jei įrenginį pavogs?

Klientas turėtų apie tai pranešti policijai. Klientas turi sumokėti visas mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos (trukmė priklauso nuo pasirinkto įrenginio). Klientas taip pat turi galimybę sumokėti pagal paskolos sutartį likusią mokėtiną sumą vienu mokėjimu.

Kas yra NEXT Deal prekės atnaujinimo laikotarpis?

Tai laikotarpis ir įmokų skaičius, po kurio galima atnaujinti gaminį. Gaminio atnaujinimo laikotarpis yra 24 arba 36 mėnesiai (laikotarpis nurodomas sutartyje). Atnaujinimo laikotarpiu likusių mėnesinių įmokų suma prilyginama prekės likutinei vertei. Atnaujinus gaminį, šią sumą „Nordrent“ sumoka bankui kliento vardu.

Kaip vyksta keitimas nauju?

Avitela/Elektromarkt parduotuvių atstovas siunčia klientui keitimo nauju pasiūlymus likus mėnesiui iki keitimo nauju galimybės laiko.

Klientui pasirinkus atsinaujinti, jis išsirenka naują prekę ir sudaro naują NEXT deal sutartį. Senasis įrenginys grąžinamas „Nordrent“ partneriui, kuris organizuoja naudoto įrenginio išpirkimą ir likusių įmokų pagal prisiimtą įsipareigojimą sumokėjimą tiesiogiai bankui kliento vardu.

Kaip vyksta keitimas nauju, jeigu įrenginys yra apgadintas?

Jei atėjus keitimo laikotarpiui įrenginys būna apgadintas, klientas gali sužinoti jo vertę ir pasirinkti, ką daryti toliau: senąjį įrenginį pasilikti ir pabaigti mokėti likusią lizingo dalį arba senąjį įrenginį atiduoti supirkimui mažesne kaina ir pasirašyti naują NEXT Deal sutartį. Pastaruoju atveju reiktų padengti likusią dalį senojo kontrakto - dėl tolimesnių šios procedūros žingsnių informuotų bankas.

Ar galima pakeisti įrenginį nauju nesuėjus 24 arba 36 mėnesiams?

Įrenginio negalima keisti nauju, kol nepraėję 24 arba 36 mėnesiai. Keitimo nauju periodiškumas priklauso nuo pasirinkto įrenginio.

O jei nenorėsiu pakeisti įrenginio nauju po 24 arba 36 mėnesių?

Tuo atveju galėsite toliau mokėti mėnesines įmokas iki lizingo sutarties pabaigos ir taip įrenginį išsipirkti.

Ar būtina turėti originalią įrenginio dėžutę, kad galėčiau jį grąžinti?

Rekomenduojama originalią pakuotę pasilikti. Jei neturėsite originalios pakuotės, reikės įvertinti, ar galėsite supakuoti įrenginį grąžinimui. Jei galimybės nėra, jūsų pageidavimu pakavimo medžiaga bus pristatyta. Kadangi kiekviena nauja pakuotė ir papildoma logistika daro poveikį aplinkai, siūlome jį sumažinti neišmetant originalios prekės pakuotės.

Jei įsigijau kitų priedų ar įrenginių kartu su NEXT Deal įrenginiu, kaip galiu juos grąžinti?

Grąžinti reikia tik kartu su NEXT Deal įrenginiu toje pačioje komplektacijoje buvusius aksesuarus. Jei jų negrąžinate „Nordrent“ gali sumažinti bankui jos mokėtiną likusią paskolos sumą. Kitų įrenginių ar aksesuarų, įsigytų atskirai, grąžinti nereikia.

Kokias sąlygas turi atitikti grąžinamas įrenginys?

Sąlygos pagal kiekvieną įrenginio kategoriją pateikiamos čia.

KLIENTŲ APTARNAVIMAS IR EKSPERTŲ KONSULTACIJOS: 8 700 77700

08:00 - 20:00
I-VII

GARANTINIS SERVISAS (KONSULTACIJOS): 8 700 38500

09:00 - 18:00
I-V