1. Kur rasti informaciją apie užsakymą?

Jūsų užsakymo būsena ir kita informacija matoma, prisijungus prie savo paskyros. Taip pat galite rašyti mums el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu 8 700 77 700.

2. Ar galiu pats atšaukti užsakymą?

Deja, pats atšaukti užsakymo negalite.
Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu 8 700 77 700.
Laiške prašome nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę ir dėl kokių priežasčių norite atšaukti užsakymą.

3. Negaunu jokio patvirtinančio laiško, kad užsakymas priimtas.

Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu 8 700 77 700 ir nurodyti užsakymo numerį.

4. Už prekę apmokėjimas padarytas, tačiau negaunu patvirtinimo.

Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu 8 700 77 700 ir nurodyti užsakymo numerį.

5. Kur kreiptis dėl pinigų grąžinimo po atšaukto užsakymo?

Prašome kreiptis el. paštu [email protected] ir nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę, sąskaitos numerį, į kurią grąžinti pinigus.

1. Per kiek laiko pristatote prekes?

Prekių pristatymas gali trukti nuo 1 iki 5 darbo dienų.

2. Kaip sužinoti, kada gausiu prekes, jei pristatymo terminas jau praėjęs?

Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu 8 700 77 700 ir nurodyti užsakymo numerį.

3. Negaunu informacijos, kada prekė bus paruošta atsiimti.

Jei per 2 val. po užsakymo apmokėjimo negavote pranešimo apie paruoštas atsiėmimui prekes, prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis telefonu 8 700 77 700 ir nurodyti užsakymo numerį.

4. Ar galima iš atsiėmimo punkto atsiimti prekę, kai sueina atsiėmimo terminas, tačiau pranešimas negautas?

Deja, negalite atsiimti prekės, kol negausite sms pranešimo arba el.laiško.

5. Ar galiu prekes atsiimti siuntų savitarnos terminaluose?

1. Noriu grąžinti/pakeisti prekę.

Prašome kreiptis el. paštu [email protected] ir nurodyti:
- prekę, kurią norite grąžinti ar pakeisti,
- užsakymo numerį,
- prekės keitimo/grąžinimo priežastis,
- Jūsų sąskaitos numerį, į kurią grąžinsime pinigus,
-  vardą bei pavardę.
Pastaba: pinigų grąžinimas grynais ar naudojantis kurjerio paslaugomis negalimas.

2. Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

Grąžinus prekę ir dėl grąžinimo gavus patvirtinimą iš e. vadybininko, sumokėtus pinigus pervesime į Jūsų nurodytą banko sąskaitą per 5 darbo dienas. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pinigų grąžinimas grynais ar naudojantis kurjerio paslaugomis negalimas.
Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo, pavardės ir užsakymo numerio.
Daugiau informacijos: Grąžinimas ir pakeitimas

1. Sugedo internetu pirkta prekė. Kur kreiptis dėl prekių garantinio aptarnavimo?

Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba užpildyti gedimo registraciją, kurią rasite www.emtoservis.lt, skiltyje “Paraiška remontui”. Serviso atstovas susisieks su Jumis per 1–2 darbo dienas ir nurodys tolesnes instrukcijas.

1. Ar siūlote prekių prijungimo paslaugą?

Taip, galite užsisakyti buitinės technikos pajungimo paslaugą. Daugiau informacijos galite rasti čia.

2. Ar už papildomą mokestį galima užsisakyti prekės užnešimo paslaugą?

Taip, galite užsakyti užnešimo paslaugą prekėms, sveriančioms 31-80 kg. Perkant stambias prekes, paslauga teikiama su DPD kurjeriu. Užnešimo paslaugos mokestis iš karto priskaičiuojamas prie atvežimo kainos, tad bendra paslaugos suma – 20,48 Eur.

1. Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra pažeista? Priėmimo metu nebuvo galimybės patikrinti.

Prašome kreiptis el. paštu [email protected]  ir pridėti nuotraukas su pažeista preke bei pirkimo dokumento kopiją. Per 1 darbo dieną su Jumis susisieks klientų aptarnavimo specialistas ir padės išspręsti šį klausimą.

ekspertų konsultacija: 8 700 77700

8:00 - 20:00
I-VII