1. Kur rasti informaciją apie užsakymą?

Jūsų užsakymo būsena ir kita informacija matoma, prisijungus prie savo paskyros. Taip pat galite rašyti mums el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu 8 700 77 700.

2. Ar galiu pats atšaukti užsakymą?

Deja, pats atšaukti užsakymo negalite.
Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu 8 700 77 700.
Laiške prašome nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę ir dėl kokių priežasčių norite atšaukti užsakymą.

3. Negaunu jokio patvirtinančio laiško, kad užsakymas priimtas.

Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu 8 700 77 700 ir nurodyti užsakymo numerį.

4. Už prekę apmokėjimas padarytas, tačiau negaunu patvirtinimo.

Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu 8 700 77 700 ir nurodyti užsakymo numerį.

5. Kur kreiptis dėl pinigų grąžinimo po atšaukto užsakymo?

Prašome kreiptis el. paštu [email protected] ir nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę, sąskaitos numerį, į kurią grąžinti pinigus.

6. Kaip užsisakyti paskutinį prekės vienetą („Ribotas kiekis“)?

Norėdami įsigyti prekę, prie kurios dega žalias mygtukas „Ribotas kiekis“, prašome kreiptis telefonu 8 700 77 700 ar el. paštu [email protected]. Jums į asmeninį el.paštą bus atsiųsta nuoroda, kurią paspaudę, galėsite prekę įsidėti į krepšelį ir toliau atlikti įprastus pirkimo proceso žingsnius.

1. Ką reiškia užsakymo atsiėmimas per 29 min. parduotuvėje?

Teikiant šią mokamą paslaugą, Jūsų užsakytos prekės bus paruoštos atsiimti per 29 min. po užsakymo patvirtinimo – sms pranešimo, kad užsakymas ruošiamas. Ši paslauga galima, jei yra pakankamas prekės likutis pasirinktoje atsiimti parduotuvėje. Atvykti atsiimti prekių galima tik sulaukus SMS žinutės su pranešimu, jog jūsų užsakymas paruoštas atsiėmimui. Visas paslaugos teikimo sąlygas rasite čia

2. Kaip užsisakyti prekių atsiėmimą per 29 min.?

Prekių atsiėmimą per 29 min. galite užsisakyti pateikdami užsakymą internetu parduotuvių darbo valandomis, arba užsakius prekes internetu, skambinti 8 700 77 700. Parduotuvių darbo valandas galite pasitikrinti čia

  • Išsirinkę prekę e-parduotuvėje, pirmiausia pasitikrinkite, ar užsakoma prekė yra pasirinktoje atsiimti parduotuvėje (informacija pateikiama prekės aprašymo puslapyje, skyrelyje „Prekė yra šiose parduotuvėse”).
  • Įsidėję prekę (-es) į krepšelį, žingsnyje „Pristatymo metodas“ pasirinkite „Atsiėmimas iš parduotuvės“ ir išsiskleidžiančiame sąraše pasirinkite parduotuvę, kurioje pageidaujate atsiimti užsakymą. Jeigu toje parduotuvėje prekių likutis bus pakankamas, bus matomas pasiūlymas „Atsiėmimas iš parduotuvės per 29 min. – 5 €“, ir jį galėsite pasirinkti, uždėdami varnelę. Jeigu prekių likutis bus nepakankamas arba užsakymą atliksite parduotuvių nedarbo valandomis, tokio pasiūlymo žingsnyje „Pristatymo metodas“ nematysite.

Prieš užsakydami šią paslaugą, susipažinkite su visomis sąlygomis čia

3. Negaunu informacijos, kada prekė bus paruošta atsiimti.

Jei per 2 val. po užsakymo apmokėjimo negavote pranešimo apie paruoštas atsiėmimui prekes, prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis telefonu 8 700 77 700 ir nurodyti užsakymo numerį.

4. Ar galima iš atsiėmimo punkto atsiimti prekę, kai sueina atsiėmimo terminas, tačiau pranešimas negautas?

Deja, negalite atsiimti prekės, kol negausite sms pranešimo arba el.laiško.

5. Kokiu atveju apmokestinamas užsakymo atsiėmimas parduotuvėje?

Užsakymo atsiėmimas apmokestinamas 2 atvejais:

  • jeigu tai skubus atsiėmimas per 29 min. Paslaugos kaina 5 €;
  • jeigu užsakomos prekės nėra atsiėmimo parduotuvėje ir ji yra persiunčiama su kurjerių tarnyba iš kito miesto.

Persiuntimo paslaugos kaina 2,99 €. Kitais atvejais užsakymo atsiėmimas parduotuvėje yra nemokamas.

6. Per kiek laiko pristatote prekes?

Prekių pristatymas gali trukti nuo 1 iki 5 darbo dienų.

7. Kaip sužinoti, kada gausiu prekes, jei pristatymo terminas jau praėjęs?

Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba 8:00-20:00 valandomis skambinti telefonu  8 700 77 700 ir nurodyti užsakymo numerį.

8. Kodėl viename užsakyme esančios kelios prekės pristatomos atskirai, ne tuo pačiu metu?

Jeigu Jūsų užsakyme yra kelios prekės, jos gali būti surenkamos iš skirtingų mūsų parduotuvių ir siunčiamos Jums su kurjerių tarnyba iš skirtingų Lietuvos miestų. Tokiais atvejais Jūsų užsakymas atkeliauja dalimis skirtingu laiku. Tačiau kiekvienos siuntos pristatymo laiką kurjeris suderina su Gavėju iš anksto.

9. Ar galiu prekes atsiimti siuntų savitarnos terminaluose?

1. Kokie atsiskaitymo būdai, perkant e-parduotuvėje?

Apmokėti pirkinius e-parduotuvėje galite šiais būdais:

  • elektronine bankininkyste;
  • mokėjimo kortele (debetine, kreditine): MasterCard, Maestro, Visa, Visa electron (jeigu kortelėje aktyvuota atsiskaitymo internetu galimybė)
  • bankiniu pavedimu (pažymėjus „Perka įmonė“, el.paštu bus atsiųsta išankstinė sąskaita)
  • lizingu: „Inbank|Mokilizingas“„SB Lizingas“ ar „GF Banko Lizingas“;
  • užsakymo atsiėmimo parduotuvėje metu grynais ar mokėjimo kortele;
  • Avitela/Elektromarkt dovanų kuponais (jei užsakymo suma viršija kupono vertę, galima skirtumą apmokėti vienu iš aukščiau išvardintų būdų)

2. Kokie atsiskaitymo būdai, perkant parduotuvėje?

Parduotuvėje galite atsiskaityti:

  • grynaisiais pinigais;
  • mokėjimo kortele: MasterCard, Maestro, Visa, Visa electron;
  • lizingu: „Inbank|Mokilizingas“„SB Lizingas“ ar „GF Banko Lizingas“
  • Avitela/Elektromarkt dovanų kuponais (jei užsakymo suma viršija kupono vertę, galima skirtumą apmokėti vienu iš aukščiau išvardintų būdų)

3. Ar galima pirkti lizingu internetinėje parduotuvėje?

Taip, prekes e-parduotuvėje galite įsigyti išsimokėtinai (lizingu). Plačiau 

1. Noriu grąžinti/pakeisti prekę.

Norėdami grąžinti/pakeisti kokybišką prekę, įsigytą internetu, tai galite atlikti per 14 dienų nuo prekės gavimo, užpildant grąžinimo formą arba pristatyti prekę į artimiausią mūsų parduotuvę.

Kokybiškos prekės, įsigytos Avitela ar Elektromarkt fizinėse parduotuvėse, nėra grąžinamos.
Prašome atkreipti dėmesį į šias, e-parduotuvėje įsigytos, kokybiškos prekės grąžinimo sąlygas:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje; 
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta; 
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir pan.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė; 
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta; 
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris pateikiamas kartu su preke. 

Daugiau apie prekių grąžinimą rasite čia

Nekokybiškoms prekėms taikomos garantinio aptarnavimo sąlygos arba nustatytomis taisyklėmis grąžinami už prekę sumokėti pinigai. Plačiau apie garantinius įsipareigojimus skaitykite čia

2. Kodėl negalima grąžinti parduotuvėje pirktos ir dar neišpakuotos prekės?

Įsigytos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis", patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija. Minėtų taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą, į kurį patenka tokios prekės kaip elektrotechnika, kosmetikos gaminiai, apatiniai drabužiai, juvelyriniai dirbiniai, žaidimai, medicinos įrenginiai ir kt. Jei jūsų įsigyta prekė patenka į šį sąrašą – tinkamos kokybės ją galite grąžinti tik pardavėjui geranoriškai sutikus. Deja, kokybiška elektrotechnika, įsigyta Avitela ar Elektromarkt fizinėse parduotuvėse, nėra grąžinama.

3. Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

Grąžinus prekę ir dėl grąžinimo gavus patvirtinimą iš e. vadybininko, sumokėtus pinigus pervesime į Jūsų nurodytą banko sąskaitą per 5 darbo dienas. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pinigų grąžinimas grynais ar naudojantis kurjerio paslaugomis negalimas.
Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo, pavardės ir užsakymo numerio.
Daugiau informacijos: Grąžinimas ir pakeitimas

1. Ar siūlote prietaisų prijungimo paslaugą?

Taip, galite užsisakyti buitinės technikos pajungimo paslaugą. Daugiau informacijos galite rasti čia.
Taip pat galite užsisakyti kompiuterių, orgtechnikos, mobiliųjų, išmaniųjų laikrodžių paruošimą darbui, diagnostiką, programinės įrangos atnaujinimą, duomenų atstatymą/perkėlimą ir pan. Daugiau informcijos galite rasti čia

2. Ar už papildomą mokestį galima užsisakyti prekės užnešimo paslaugą?

Taip, pateikdami užsakymą galite užsakyti užnešimo paslaugą prekėms, sveriančioms 31-80 kg ir neaukštesnėms nei 200 cm. Daugiau informacijos apie šią paslaugą rasite čia
Perkant stambias prekes, paslauga teikiama su DPD kurjeriu. Užnešimo paslaugos mokestis 12,49 € iš karto priskaičiuojamas prie atvežimo kainos, tad bendra paslaugos suma – 20,48 €.

1. Sugedo internetu pirkta prekė. Kur kreiptis dėl prekių garantinio aptarnavimo?

Prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba užpildyti gedimo registraciją, kurią rasite www.emtoservis.lt, skiltyje “Paraiška remontui”. Serviso atstovas susisieks su Jumis per 1–2 darbo dienas ir nurodys tolesnes instrukcijas.

2. Kodėl prekė neremontuojama nemokamai, nors garantinis aptarnavimas dar galioja?

Yra numatyti atvejai, kai garantiniai įsipareigojimai negalioja. Pavyzdžiui, galbūt prietaisą naudojote ne pagal paskirtį ar bandėte patys ardyti/remontuoti, galbūt garantiniame talone pateikta informacija netiksli, ar prekės serijos numeris nesutampa su nurodytu garantiniame talone. Susipažinti su visais atvejais, kada netaikomos garantinio aptarnavimo sąlygos, galite čia

3. Kaip pasinaudoti prekės garantija?

Sugedus prietaisui garantiniu laikotarpiu, prašome užregistruoti gedimą telefonu 8 700 38500 arba el.p. [email protected] visomis savaitės dienomis 8:00-20:00. Registracijos metu Jums suteiks pilną informaciją apie tolimesnius garantinio aptarnavimo žingsnius. Plačiau apie garantinio aptarnavimo sąlygas bei kokiais atvejais netaikomi garantiniai įsipareigojimai, galite sužinoti čia

1. Kaip tapti Premium Plius nariu?

Yra keli būdai, kaip galite tapti lojalumo programos PREMIUM PLIUS dalyviu. Pasirinkite Jums patogiausią:

  • Naršydami e-parduotuvėje ir pamatę prekę su raudona kaina, paspauskite po kaina raudoną mygtuką „Tapk Premium Plius nariu dabar!”
  • Prekės užsakymo internetu metu (prieš apmokėjimą esančiame žingsnyje, sutikimo langelyje padėkite varnelę).
  • Fizinėje Avitela ar Elektromarkt parduotuvėje;

Registruokitės čia

2. Ar Premium Plius nuolaida taikoma tik perkant internetu?

Premium Plius kortelės turėjai gali naudotis suteikta specialia nuolaida tiek perkant internetu, tiek fizinėje parduotuvėje.

1. Kodėl kaina parduotuvėje gali skirtis nuo e-kainos?

Kainų skirtumas fizinėje ir e-parduotuvėje grindžiamas skirtingu aptarnavimo modeliu. Klientai fizinėje parduotuvėje, prieš įsigydami prekę:

  • turi galimybę ją gyvai apžiūrėti, netgi išbandyti,
  • gauna gyvą, o svarbiausia, asmeninę ir nemokamą mūsų eksperto konsultaciją, patarimą ar rekomendaciją,
  • pasirinkta prekė be eilės paruošiama atidavimui ir klientas gali iškarto pradėti ja naudotis.

Tuo tarpu perkant prekę internetu, daugiau laiko ir pastangų įdeda pats klientas (kol išsirenka prekę bei susirenka visą reikalingą informaciją ir atsiliepimus). Be to, internetinio užsakymo suruošimas bei pristatymas užtrunka ilgiau.

2. Valstybės nustatytas kompensacinis atlyginimas autoriams – kas tai?

Papildomai taikomas valstybės nustatytas (vienkartinis) kompensacinis atlyginimas (atminties laikmenos mokestis) pagal Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymą nuo 2012 03 01 renkamas už naujas skaitmenines laikmenas (telefoną, atminties kortelę ar kompiuterį). Mokestis skiriamas Lietuvos gretutinių teisių asociacijai, kuriai parašę prašymą jį susigrąžinsite, jei laikmeną įgijote profesionalioms ar neįgalių žmonių reikmėms arba išvežate iš Lietuvos. Daugiau informacijos: www.agata.lt 

1. Reikia pagalbos išsirinkti tinkamą prekę internetu? Su kuo galima pasikonsultuoti?

Jei renkatės prekę iš mūsų e-parduotuvės gausaus asortimento ir negalite išsirinkti tinkamiausio, jūsų poreikius atitinkančio, varianto ar iškilo specifinių klausimų apie dominančią prekę, o galbūt norite rekomendacijos ar patarimo iš kompetentingo prekės žinovo, kviečiame pasinaudoti mūsų prekių ekspertų nemokama konsultacija.
Konsultacijos teikiamos kasdien 8.00 – 20.00:

Ü  Telefonu  8 700 77 700,

Ü  Live chat,

Ü  El. Paštu: [email protected]

Ü  Facebook paskyroje Elektromarkt.

Rekomenduojame rezervuoti asmeninę konsultaciją čia ir sutartu laiku sulauksite mūsų specialisto skambučio.

2. Kur yra nurodomos prekių pagrindinės savybės, garantijos terminai?

Pagrindines prekių savybes galite rasti skyrelyje „Specifikacija“. Priklausomai nuo gamintojo, prekės savybės gali būti plačiau aprašytos, tokiu atveju rekomenduojame paskaityti ir skyrelį „Aprašymas“.
paprastai visoms elektronikos/elektrotechnikos prekėms suteikiama 2 metų garantija. Jeigu pasitaiko prekė, kurios garantijos terminas trumpesnis ar ilgesnis, tai pažymima prekės specifikacijoje. 

3. Kaip suprasti naujus buitinės technikos energetinio efektyvumo žymėjimus?

Nuo 2021 m. kovo mėn. vietoj anksčiau naudotų D – A+++ klasių skalės, prietaisų energetnio efektyvumo kategorijos sugrąžintos į A-G klasių skalę, kurioje A (žalia) yra efektyviausia, o G (raudona) – mažiausiai efektyvi elektros įranga. Jeigu prekyboje nematote prietaisų su A+ ar A+++ žymėjimu, tai nereiškia, kad rinkoje nebeliko aplinkai draugiškų ir našių produktų. Jie išliko, tik su nauju žymėjimu. Dabar C klasė atitinka buvusią A+++ klasę. O raidės A ir B rezervuotos ypač ekonomiškiems, aukštos technologijos prietaisams, kurie mūsų rinkoje pasirodys artimoje ateityje. Daugiau informaciją apie pasikeitusias buitinių prietaisų energetinio efektyvumo etiketes galite rasti čia

1. Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra pažeista? Priėmimo metu nebuvo galimybės patikrinti.

Prašome kreiptis el. paštu [email protected]  ir pridėti nuotraukas su pažeista preke bei pirkimo dokumento kopiją. Per 1 darbo dieną su Jumis susisieks klientų aptarnavimo specialistas ir padės išspręsti šį klausimą.

2. Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra su pažeista pakuote?

Pastebėję išorinius pažeidimus (pvz. pradurta pakuotė, įplyšusi pakuotė, sulankstyta pakuotė) privalote tai pažymėti prekės perdavimo-priėmimo dokumente arba prekės nepriimti. Jums priėmus prekę ir nepažymėjus išorinių pažeidimų dokumente, laikoma, kad pakuotė yra pristatyta nepažeista, o Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų.

3. Koks e-parduotuvės klientų aptarnavimo darbo laikas?

Klientų aptarnavimas ir ekspertų konsultacijos teikiamos I-VII 8:00-20:00 telefonu  8 700 77 700 arba el.p. [email protected] . Aptarnavimo komanda taip pat pasiekiama pokalbių lange (Live chat) bei Elektromarkt Facebook paskyroje.

Garantinis servisas (konsultacijos ir registracija) taip pat teikiamas I-VII 8:00-20:00 telefonu  8 700 77 700 arba el.p. [email protected]

KLIENTŲ APTARNAVIMAS IR EKSPERTŲ KONSULTACIJOS: 8 700 77700

08:00 - 20:00
I-VII

GARANTINIS SERVISAS (KONSULTACIJOS IR REGISTRACIJA): 8 700 38500

09:00 - 18:00
I-V